Üye Girişi

Endüstriyi Keşfet


    Programda Yer Alan Firmalar


    • Firma Adı:

       Abdi İbrahim İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları

      E-posta:

       gizem.yarici@abdiibrahim.com.tr

      Telefon:

       0212 276 30 90

      Firma hakkında genel bilgi:

      180’i aşkın marka ve 350’den fazla ürünle sektörün en geniş portföyüne sahip olan Abdi İbrahim, kutu satışı ve ciro bazında 2002 yılından bu yana sektör liderliğini sürdürüyor. Dünya üzerindeki 4.500 çalışanımızla, Avrupa Birliği ülkelerinden Kanada’ya, Kuzey Afrika’dan Asya’ya 50'den fazla ülkede hayatları iyileştirme sorumluluğunu üstlenirken, yatırımlarımıza ve uluslararası pazarlardaki faaliyetlerimize aralıksız devam ediyoruz.

      Genel Merkez Adres: Reşitpaşa Mahallesi, Eski Büyükdere Cd. No:4, 34467 Sarıyer/İstanbul

      Arge ve Üretim Tesisleri Adres: Orhan Gazi Mahallesi, Tunç Caddesi No:3, 34538 Esenyurt/İstanbul

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Esenyurt’ta bulunan Arge ve Üretim Tesislerimizde ve Maslak’ta bulunan Genel Merkezimizde staj imkanı sunulmaktadır.

      Yaz Stajı: Kimya, Kimya Mühendisliği ve Eczacılık Fakültesi 3. Ve 4. Sınıf öğrencileri zorunlu staj programlarını gerçekleştirebilirler. Staj süresi 20 – 30 iş günüdür.

      Simyacılar Programı: Eczacılık Fakültesi 5. Sınıf öğrencilerinin dahil olduğu uzun dönem staj programıdır. Staj süresi en az 1  eğitim & öğretim dönemi sürmektedir.

      Ön Lisans Uzun Dönem Staj Programı: Kimya Teknolojileri ve Eczacılık Hizmetleri başta olmak üzere Meslek Yüksekokullarının tüm teknik bölümlerinde okuyan öğrencilerin zorunlu staj/yerinde uygulama programları kapsamında dahil oldukları programdır. Staj süresi en az 1  eğitim & öğretim dönemi sürmektedir.

      Tüm staj süreçlerinde, öğrencilerin SGK’sı okul tarafından karşılanır. Merkez ve Fabrikamıza ulaşım, mevcut servis ağımızla sağlanır.

       


    • Firma Adı:

       Adeka İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları

      E-posta:

       Mukaddes.bekmezci@adeka.com.tr

      Telefon:

       0 212 365 08 52

      Firma hakkında genel bilgi:

      1956 yılında Samsun’da kurulmuş olup, Anadolu’da kurulan ilk ilaç firmasıdır. Adeka İlaç GMP ve GLP standartlarına uygun olarak ampul, tablet, film tablet, kapsül, şurup, pomat, krem gibi farklı formlarda ilaç üretimi gerçekleştirmektedir. Fabrikamız, kalite ve muhasebe departmanları Samsunda, Genel Müdürlük binası İstanbul Maslaktadır. Yaklaşık 318’i sahada görev yapmak üzere ortalama 510 kişilik personeli vardır.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

       Firmamızda Üretim, Kalite ve Muhasebe departmanlarında staj yapmak isteyen öğrencilere Samsun’da, bunun dışında kalan idari departmanlarda ise staj imkanı İstanbul Maslak’taki genel Müdürlük binamızda sağlanabilmektedir. Stajyer öğrencilere herhangi bir ek ücret ödemesi yapılmamakta olunup, öğle yemeklerini şirkette yeme imkanı sağlanmaktadır. Stajyer öğrenciler için çalışma saatleri 08:00-17:00 şeklindedir.

       


    • Firma Adı:

      Ali Raif İlaç

      İlgili birim:

      İnsan Kaynakları Direktörlüğü

      E-posta:

      ik@aliraif.com.tr

      Telefon:

      0212 316 78 00

      Firma hakkında genel bilgi:

      1928 yılında Ali Raif ve Şeriki adıyla kurulan firma, 1963 yılından itibaren ilaç sanayinde faaliyet göstermektedir. 1983 yılından bu yana şirket Ali Raif İlaç Sanayi A.Ş. ismi ile faaliyetini sürdürmektedir. Türkiye genelindeki 10 bölge ofisi, İkitelli Üretim Tesisleri, 4. Levent Merkez Ofisi ve 647 kişilik güçlü çalışan kadrosuyla ithalat, ihracat, üretim, yurtiçi tanıtım ve pazarlama faaliyetlerini yürütmektedir.
      Üretim tesisimiz, tek vardiyada yıllık yaklaşık 60 milyon kutu üretim kapasitesine sahiptir. 179 farklı farmasötik formdaki ürün çeşidi ile Türk tıbbına hizmet veren Ali Raif İlaç Sanayi A.Ş. kaliteli ilaç üretimine kurulduğu ilk günden beri önem vermektedir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Zorunlu stajı olan ya da sigortası okulu tarafından karşılanan öğrencileri öncelikli değerlendirmekteyiz. Stajyerlere maaş, servis, kahvaltı, öğle yemeği imkanları sunulmaktadır. Staj dönemlerini başarılı şekilde tamamlayan öğrenciler, mezun olduklarında kendileri için uygun olabilecek açık bir pozisyon olması halinde değerlendirmeye alınırlar. Eczacılık, Kimya, Kimya Mühendisliği bölümlerinde okuyan öğrencileri Kalite Güvence, Kalite Kontrol, Üretim, Ruhsatlandırma, Farmakovijilans, Pazarlama bölümlerinde; Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Yönetim Bilişim Sistemleri bölümlerinde okuyan öğrencileri Bilgi Teknolojileri bölümümüzde, İktisadi ve İdari Bilimler fakültelerinde okuyan öğrencileri de İnsan Kaynakları, Eğitim, Mali ve İdari İşler, Satınalma, Pazarlama bölümlerinde öncelikli olarak değerlendirmekteyiz.

       


    • Firma Adı:

       Bilim İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları Direktörlüğü

      E-posta:

       iletisim@bilimilac.com

      Telefon:

       0 (212) 365 15 00

      Firma hakkında genel bilgi:

      1953 yılında faaliyete başlayan Bilim İlaç, stratejik önemi olan ilaç konusunda, üretim ve pazarlama faaliyeti gösteren yüzde yüz Türk sermayeli bir şirkettir. Bilim İlaç, üretimini Gebze ve Çerkezköy’de bulunan iki ayrı tesiste gerçekleştirmekte ve 70’in üzerinde ülkeye ihracat yapmaktadır. Türkiye’de faaliyet gösteren 500’e yakın ilaç firmasının yer aldığı pazarda Bilim İlaç, içinde bulunduğu segmentlerde ilk 3’te yer almakta ve hedeflerini gerçekleştirerek büyümeye devam etmektedir. Bilim İlaç; 2006 yılında TÜSİAD KalDer tarafından verilen “Ulusal Kalite Büyük Ödülü”ne, 2010 yılında “Mükemmellikte Süreklilik Ödülü”ne lâyık görülmüştür. 2011 yılında ise "Avrupa Kalite Büyük Ödülü"ne ve 4 ayrı kategoride başarı ödülüne layık görülen Bilim İlaç, Türk ilaç sektöründe bu ödülleri alan ilk ve tek şirkettir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

       Staj programlarımız ; Üniversite, Fakülte ve Yüksek Okulların Lisans- Ön Lisans programlarında öğrenim görmekte olan öğrencilerin ve Endüstri Meslek, Ticaret Meslek, Çok Programlı Liseler ve Anadolu Teknik Liselerinde öğrenim görmekte olan öğrencilerin yönetmeliklerine göre zorunlu staja tabi olan ya da okul tarafından gönüllü staj talebi desteklenen ve stajını şirketimiz tesislerinde yapacak olan öğrencileri kapsamaktadır. Uzun dönemli , yaz dönemi ve ara dönem olmak üzere 3 farklı staj programımız bulunmaktadır. Çeşitli kariyer portallerinden yayınlanan stajyer ilanlarımıza başvuran ve çalışanlarımızın önerisi üzerine yönlendirilen stajyer adayları ön değerlendirmeye tabi tutulur. Uygun bulunan adaylar “Stajyer Değerlendirme Merkezi” uygulamasına ve bölümlerine göre farklılaştırılmış yetenek ve İngilizce testlerine katılım gösterirler. Genel değerlendirmeler sonucunda olumlu olan adaylar İnsan Kaynakları tarafından bireysel mülakatlara davet edilir. Mülakat sonucu olumlu değerlendirilen adaylar departman yöneticileri/müdürleri ile mülakata girerek süreci tamamlarlar. Değerlendirme Merkezi Uygulaması, test ve mülakat uygulamalarını başarıyla tamamlayan adaylara kabul bilgisi verilerek, staja başlatılır.

       


    • Firma Adı:

       Centurion İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları

      E-posta:

       ayseguluzun@centurion.com.tr

      Telefon:

       0533 031 0 988

      Firma hakkında genel bilgi:

      Centurion Pharma, 1979 yılında başlayan yolculuğunda şu anda dünyanın sayılı kuruluşları ile işbirliği yaparak ülkemizde nadir rastlanan hastalıkların tedavisine yönelik ürünlerin ve günümüzün modern tedavi alternatifleri olan biyolojik, biyoteknolojik ve hastane ürünleri ile aşıların ithalatını gerçekleştirerek Türk tıbbına hizmet etmektedir.

      Her hastanın modern tedavi alternatiflerini ve yüksek yaşam kalitesini hak ettiğini düşünen Centurion Pharma, 2011 yılından itibaren Ar-Ge departmanını oluşturarak alanlarında spesifik ve özel ürünlerin ülkemizde geliştirilmesi ve üretilmesi için önemli bir adım atmıştır.

      İnsana, doğaya ve ülkesine saygıyı ana değerleri olarak benimseyen Centurion Pharma, esnek, yaratıcı, rekabetçi ve iş odaklı şirket felsefesiyle ve alanında lider kuruluşlardan biri olmanın sorumluluğunu taşıyarak önümüzdeki dönemlerde daha üst hedeflere odaklanmayı sürdürecektir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Hem Genel Merkezi’mizde(İstanbul) hem üretim tesisimizde(Ankara) İhtiyaç olan birimlerde,yetiştirmek üzere ve uzun vadede birlikte çalışmayı arzu edeceğimiz stajyer çalışma arkadaşları arıyoruz. Stajyer çalışanlarımıza yol ve yemek desteği sağlıyoruz.

       


    • Firma Adı:

      Ekin Kimya 

      İlgili birim:

      Kalite, İş Geliştirme

      E-posta:

      ayfer@ekinkimya.com

      Telefon:

      0216 524 12 24

      Firma hakkında genel bilgi:


      Ekin Kimya olarak Türkiye ve yakın çevresindeki ülkelere yüksek kalitede kimyasal ürünler tedarik eden öncü bir şirketiz. Dünyanın önde gelen kimyasal üreticileri ile uzun süreli stratejik ortaklıklar kurarak ilaç, gıda, kozmetik, madeni yağ, medikal diagnostik sektörlerine çok geniş bir ürün yelpazesiyle hizmet vermekteyiz.
       
      Müşterilerimize maliyet etkin ve esnek çözümler sunmak üzere 2012’de Gebze Kimyacılar Organize Sanayi Bölgesi’nde (GEBKİM) hizmete giren tesislerimizde yüksek hacimli depolama olanakları sağlıyor, laboratuvarlarımızda formülasyon, analiz, optimizasyon, teknik eğitim çalışmaları gerçekleştiriyoruz. 
       
      1995 yılında kurulan, 1998’de Aktaş Dış Ticaret’in ortaklığıyla güçlenen şirketimiz, bugün T-Dinamik Enerji’nin de içinde bulunduğu büyük bir ailenin parçasıdır.
       

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:


      Ekin Kimya bünyesinde staj yapan öğrenciler akademik bilgilerini pratiğe dönüştürme fırsatını yakalamaktadırlar. Aynı zamanda firmamızı ve kültürünü tanıma şansına sahip olan gençler, Ekin Kimya ailesinde kalıcı olabilmek için gereksinim duyacakları nitelikleri geliştirme olanağına da sahip olurlar.
       
      Staj programına dahil olabilmek için kişinin üniversite öğrencisi olması ve zorunlu stajının olması temel şartları oluşturur. İnsan Kaynakları'nın yürüttüğü staj görüşmeleri sonucu stajı onaylanan öğrenciler gerekli belgeleri ve şartları sağlayarak belirlenen dönemlerde stajlarına başlar.
       
      Sağlanan Olanaklar: Öğrenciler kontenjanlar doğrultusunda Ekin Kimya’nın Çamlıca ya da Gebze(Gebkim) lokasyonlarındaki ofislerinde/tesisinde staja yerleştirilirler. Öğrenciler, ulaşım ve öğle yemeği olanaklarından yararlanırlar. Staj yaptıkları süre için öğrencilere asgari ücretin net tutarının %30'u maaş olarak ödenir.
       

       

       

       


    • Firma Adı:

       Farmatek İlaç

      İlgili birim:

       İNSAN KAYNAKLARI

      E-posta:

       insankaynaklari@farma-tek.com

      Telefon:

       0216 314 23 23

      Firma hakkında genel bilgi:

      Farmatek, Türkiye’de ihtiyaç duyulan ürünleri ithal etmek ve Türk tıbbının hizmetine sunmak amacıyla 1991 yılında kurulmuştur. Firmamız, Türkiye’de üretimi olmayan hemofili, yoğun bakım ürünleri ve immunoglobulin içerikli ürünlerin ithalatı ile başlamış, daha sonra yine ihtiyaçlar doğrultusunda dermatoloji, kardiyoloji, üroloji, merkezi sinir sistemi, nefroloji, enfeksiyon, cerrahi ve nadir hastalıklar alanındaki ürünlerle sektörde faaliyetine devam etmiştir. 2012 yılından sonra ithalatçı firma kimliğinden çıkıp sanayici firma olmak için pek çok alanda değişikliğe gidilmiştir.

      Kırklareli Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan farmasötik teknoloji ve analitik metod geliştirme bölümlerinden oluşan Ar-Ge Merkezi ve Avrupa cGMP uyumlu, son teknolojileri kullanan, katı, yarı katı ve topikal sıvı üretim hatları bulunan üretim tesisimiz ile faaliyetlerimize devam etmektedir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

       Şirketimizde, İstanbul Şerifali’de yer alan Genel Müdürlüğümüzde, Ruhsatlandırma, Satış ve Pazarlama bölümlerinde, Kırklareli Organize Sanayi Bölgesinde yer alan üretim tesisimizde ARGE, Teknik Bakım ve Onarım, Üretim, Kalite Güvence, Kalite Kontrol bölümlerinde stajyer alımı yapılmaktadır. Stajyerlerimiz, İstanbul’da Anadolu Yakasında ve Kırklareli’nde servis hizmetimizden yararlanabileceklerdir. Öğlen yemekleri için gerek Genel Müdürlük binamızda gerek üretim tesisimizde yemekhanemizde yemek imkanı vardır.

       


    • Firma Adı: 

      İlko İlaç

      İlgili birim:

      İnsan Kaynakları Departmanı

      E-posta:

      ik@selcukluholding.com.tr

      Telefon:

      0216 564 80 00

      Firma hakkında genel bilgi: 

      Türk ilaç endüstrisinde 50 yılı aşkın bir birikimin bugünkü temsilcisi İLKO İlaç’ın Konya’da bulunan Üretim Tesisleri, bugüne dek Anadolu’ya yapılan en büyük ilaç sanayi yatırımı olma özelliğini  taşımaktadır.  T.C Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından 2013 yılında ‘Türkiye’nin En Temiz Sanayi Tesisi’ seçilen ve Avrupa GMP'sine  uygunluk sertifikası bulunan İlko İlaç; biri Ankara (Hacettepe Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi)  diğeri İstanbul’da (Teknopark İstanbul)  olmak üzere iki Ar-Ge merkezinde araştırma geliştirme faaliyetlerine devam etmektedir. Teknopark İstanbul’da  bulunan  İLKO ARGEM Biyoteknoloji Merkezi’nde  ilk aşamada kanser ve kansere bağlı hastalıklara yönelik olarak biyoteknolojik ürünler geliştirmek amacıyla çalışmalar yapılmaktadır.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Program kapsamında; zorunlu, kısa ve uzun dönemli stajlarını  yapmak isteyen ön lisans ve lisans öğrencilerine; İstanbul Genel Müdürlük,  Konya Üretim Tesisi ve Ankara Ar-Ge merkezimizde mevcut bölümlerde  staj imkanı sunulmaktadır. 
      Staj yapacak öğrencilere ücret verilmekte olup, öğrenciler lokasyonlarımızdaki mevcut ulaşım ve yemek imkanlarından faydalanmaktadırlar.

       


    • Firma Adı:

      Liba İlaç

      İlgili birim:

      İnsan Kaynakları

      E-posta:

      info@liba.com.tr

      Telefon:

      0212 316 78 00

      Firma hakkında genel bilgi:

      Liba Laboratuarları A.Ş. 1946 yılında kurulmuş olup ülkemizde kurulan ilk ilaç firmalarından biridir. Ana faaliyet alanlarımız oftalmoloji, santral sinir sistemi, dermatoloji ve ürolojidir. Merkez binamız Kavacık’tadır.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Kavacık’taki Genel Müdürlük binamızda Satış ve Pazarlama ile Muhasebe bölümlerinde öğrencilere staj imkanı sağlanmaktadır. Stajyer öğrencilere bir ek ücret ödemesi yapılmamakta, öğlen yemeğini şirkette yeme imkanı verilmektedir.

       


    • Firma Adı:

       Meda Pharma İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları

      E-posta:

       Buket.meric@mylan.com

      Telefon:

       0530 171 57 38

      Firma hakkında genel bilgi:

       

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

       

       


    • Firma Adı:

       Novagenix Bioanalitik İlaç

      İlgili birim:

       Analitik Laboratuvar Ve Klinik Çalışmalar Departmanı

      E-posta:

       akandemir@novagenix.com

      Telefon:

       312 398 10 81

      Firma hakkında genel bilgi:

       Novagenix Biyoanalitik İlaç Ar-Ge A.Ş., ülkemizde ilacın etkinliğini, dolayısıyla kalitesini belirleyen ve belgeleyen uluslararası düzeyde akredite olmuş kuruluşlara duyulan gereksinim sonucu Biyoyararlanım/Biyoeşdeğerlik (BY/BE) merkezi olarak kurulmuş olup, günümüzde in-vitro dissolüsyon analizleri, miktar tayini analizlerini de yapmaktadır. Bu analizlerin yanı sıra ara ürün analizleri, bitkisel ürün analizleri ile Faz çalışmaları ve CTD formatında ruhsat dosyası hazırlama konularında da hızla yol katetmektedir. Novagenix tüm bu hizmetleri yerine getirirken: 

      1. İKU (İyi Klinik Uygulamaları)
      2. İLU (İyi Laboratuvar Uygulamaları)
      3. ISO 9001 Kalite Güvence Sistemi

      kuralları çerçevesinde hareket etmektedir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Şirketimiz özellikle Eczacılık, Kimya ve Medikal Mühendislik Fakültelerinden kısa ve uzun dönem stajyer kabul etmektedir. Bu bağlamda Üniversitelerle anlaşmalarımız bulunmaktadır. Kısa dönem yaz stajları için shat-down (29.07.2019-26.08.2019) dönemlerimize gelmemesi tercih sebebimizdir. Ayrıca  Türk Eczacıları Birliği Gençlik Komisyonu staj programına özel kontenjan ayrılmaktadır. Yıllık ortalama 8 stajyer öğrenci alınmaktadır.  

      Stajyerlerin Merkezden Şirketimize ulaşımı mümkün olan servis imkanları gereğince tarafımızdan sağlanmaktadır.

      Öğlen yemekleri Şirketimizden karşılanmaktadır.

      Ayrıca ücret olarak bu yıl için 813,83 TL aylık ödeme yapılmaktadır.

       


    • Firma Adı:

       Pharmactive İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları Müdürlüğü

      E-posta:

       Filiz.KANER@Pharmactive.com.tr

      Telefon:

       05336201409

      Firma hakkında genel bilgi:

       “Ne Mutlu Bir Derde Derman Olana” anlayışıyla 2010 yılında kurulan, farklı terapötik alanlarda inovatif yaklaşımla geliştirdiği ilaçlarını; üstün kalite, hasta odaklı anlayış ve deneyimli ekibi ile doktor, eczacı ve hastaların hizmetine sunan Pharmactive İlaç, 200 milyon dolarlık bir yatırımla sadece Türkiye’nin değil Avrupa’nın sayılı ilaç üretim tesislerinden birisidir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Yaz döneminde; üniversitelerin lisans bölümlerinde öğrenim gören öğrenciler için 3. ve 4. sınıf öğrencisi olması ve  öğrencinin not ortalamasının yüksek olması beklenir. (3.00/4.00-75/100)  Eczacılık, Kimya ve Biyoloji vb. gibi bölümlerde öğrenim gören öğrencilere öncelik verilir. Ayrıca 3308 sayılı kanunda belirtilen esaslar göz önünde bulundurulur.

      Kış döneminde ise meslek lisesi ve benzeri okullarda öğrenim gören öğrencilerin 3308 sayılı kanunla tanımlı stajlarına uygun olarak düzenlenir. Bir bölümün çalışan sayısının maksimum %5’i kadar stajyer alımı söz konusudur.

       


    • Firma

      Polifarma İlaç

      E-posta:

       insankaynaklari@polifarma.com.tr

      Telefon:

       02124810013

      Firma hakkında genel bilgi:

       1986 yılında İstanbul’da kurulan POLİFARMA İlaç, serum üretimini 2010 yılının sonuna kadar Çatalca’da bulunan fabrikasında sürdürmüştür.

      Bu süreçte önce cam formlar, sonrasında PVC torbalarda üretim ve ürün ağının genişletilmesi ile POLİFARMA, parenteral solüsyon üretimi alanında ülkedeki tüm sağlık kuruluşlarına ürün sağlar hale gelmiştir.

      Geleceğe ve teknolojiye yatırım hedeflerini her zaman güncel tutan POLİFARMA, 2009 yılı başında Tekirdağ Çorlu’da başlattığı, Türkiye’nin en kapsamlı ve modern Parenteral Solüsyon Üretim Tesisi inşaatını Mart 2011 itibariyle tamamlayarak, üstün teknolojiye sahip bu tesisi hizmete açmıştır.

      Güncel İyi Üretim Uygulamaları (c-GMP) normlarına uygun olarak tasarlanan yeni tesisi ile birlikte POLİFARMA, yenilenen Kalite Politikası doğrultusunda, üstün teknolojik ekipmandan faydalanarak Türkiye’de aynı anda Cam / PVC ve PP formlarında ürün üretme kabiliyetine sahip, %100 Türk sermayeli yerli bir firma kimliği ile sektöre hizmet sunmaktan mutluluk duymaktadır.

      “Sizin Temel İhtiyacınız, Bizim Amacımız SAĞLIK” sloganı ile POLİFARMA kendi alanında ülkemizdeki insan ve sağlık kuruluşlarının temel ihtiyacına cevap verdiğini ifade ederken; yerli sermaye olarak, gerçekleştirdiği bu yatırımlar sonucunda sağladığı kalite ve teknoloji üstünlüğü ile alanında lider konumunu hedeflediği gerçeğini yurt içi ve yurt dışında duyurmayı ve yaymayı hedeflemektedir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

       Geleceğe ve teknolojiye yapılan yatırımın mutlaka insana yapılan yatırımla bütünleşmesi gerektiğine inanan Polifarma önlisans ve lisans stajyer öğrencilerine de kapılarını açmakta ve stajyer istihdamına önem vermektedir. Stajyer öğrencilerimiz mevcut personelimiz gibi firmamızın tüm imkanlarından faydalanmaktadır.

      Fabrika çalışanlarımız için yemekhane hizmetimiz ve servis imkanlarımız, diğer illerimizde çalışanlarımız için yol ve yemek ücreti desteğimiz bulunmaktadır.

      Tüm stajyerlerimiz asgari ücretin yüzde 30’ u oranında maaş almaktadır.

      Okulların zorunlu staj süreleri ve bölümleri doğrultusunda başvuruda bulunmak isteyen öğrencilerin alanlarına göre bölümler belirlenecektir.

       


    • Firma Adı:

       Recordati İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları

      E-posta:

      ik@recordati.com.tr

      Telefon:

       0212 401 91 15

      Firma hakkında genel bilgi:

       1926’da temelleri atılan Recordati, merkezi İtalya’da olan, Avrupa ülkeleri  ve Türkiye’de operasyonları  bulunan, Orta ve Doğu Avrupa’da büyüyen  bir gruptur. AR-GE yatırımlarını, kardiyovasküler ve üroloji alanlarında ve nadir hastalıkların tedavisinde yapan Recordati
      dünyada 135 ülkede faaliyet göstermektedir.

      Türkiye’de 2 farklı yerli ilaç firmasını alarak TR’deki varlığını güçlendiren Recordati İlaç Türkiye İlaç pazarına giriş yaptığı 2008 yılından bu yana gerek kutu satışı gerek cirosal bazda büyümesine devam etmektedir ve bugün 697 çalışan ve 68 formda 41 ayrı ürünle Türkiye ilaç pazarında faaliyet göstermektedir.

      Ayrıca Tekirdağ ÇOSB’de 80 milyon kutu kapasiteli yeni bir üretim tesisi kurmuştur.

       

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Çerkezköy OSB’de yer alan fabrikamız için Zorunlu Staj başvuruları değerlendirmeye  alınır. Kanun ve yönetmeliklerde belirtilen staj ücretleri verilir. Yemek imkanı vardır.

       


    • Firma Adı:

       Turgut İlaçları

      İlgili birim:

       Turgut İlaçları Biyoteknoloji Grubu

      E-posta:

       info@turgutilac.com.tr

      Telefon:

       0212 279 68 18

      Firma hakkında genel bilgi:

       Turgut İlaç’ın temel amacı, Türkiye’de kurduğu uluslararası standartlardaki Ar-Ge’ye dayalı biyoteknoloji altyapısıyla Türkiye ve dünya pazarına yönelik yüksek kaliteli biyoteknoloji ürünleri geliştirmek, üretmek ve pazarlamaktır. Turgut Grubu, 50 yılı aşkın deneyimiyle Türkiye’nin ilkleri arasında olan önemli ilaç hammaddesi ve bitmiş ürün üretim tesislerini  faaliyete geçirmiştir. Aynı zamanda, birçok dünya şirketiyle kurduğu başarılı, uzun dönemli işbirlikleriyle çok sayıda ilacın üretimini ve pazarlamasını yapmıştır. Turgut İlaç, aldığı stratejik kararla 2014 yılında Biyoteknoloji Grubu’nu kurmuştur. Bu stratejik plan üç temel faaliyet alanını ve Türkiye’de dünya standardında bir biyoteknoloji platformu kurulumunu kapsamaktadır: Ar-Ge’ye Dayalı Ürün Geliştirme, GMP Biyoteknoloji Üretim Tesisi, Yerli ve Uluslararası İşbirlikleri.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      Şirketimiz  5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu kapsamında belirtilen şekilde lisans ve yüksek lisans bölümlerinde eğitim gören öğrencilere  staj olanağı tanımaktadır. Staj yapmayı arzu eden öğrenciler şirketimizin web sayfasındaki mail adresine veya Biyoteknoloji Grubu’na mail ile  başvuru da bulunurlar.

      Projelerimize uygun görülen CV’ler  15 Nisan – 30 Mayıs tarihleri arasında değerlendirmeye alınır. Başvuru kabullerde staj zorunluluğu aranmaktadır. Fakat 20 iş günü altındaki staj başvuruları kabul görmemektedir. Stajın etkin ve istenilen düzeyde olabilmesi için en az 40 iş günü staj programı uygulanır. Mayıs  – Ekim tarihleri arasında üç ayrı dönemde staj imkanı sağlanmaktadır. Staj dönemlerinde her sene ilgili müdürlükler tarafından staj listesi İnsan Kaynaklarına gönderilir. Staja kabul edilen öğrenciler İnsan Kaynakları tarafından aranır, gerekli bilgiler verilir. SGK girişlerinin yapılabilmesi için staja başlamadan evvel öğrenciden tüm okul evrakları ile birlikte hüviyet, ikametgah, sabıka kaydı istenir ve dosyalanır. Staja başlayacağı gün, stajyer iş sözleşmesi ve gizlilik sözleşmesi imzalanır, dosyalanır.

       

       


    • Firma Adı:

      Vem İlaç

      İlgili birim:

      İnsan Kaynakları

      E-posta:

      insankaynakları@vemilac.com

      Telefon:

      90 (212) 347 75 12

      90 (282) 758 13 80

      Firma hakkında genel bilgi:

      2000 yılından beri sağlık sektöründe faaliyet göstermekte olan Vem İlaç; Nefroloji, Göğüs Hastalıkları, Gastroenteroloji, Pediatri, Üroloji, Dermatoloji, Kardiyoloji ve Kardiyovasküler Cerrahi, Yoğun Bakım, Anestezi gibi birçok farklı tedavi alanında kullanılan ürünleri Türk tıbbının hizmetine sunmaktadır.

      Vem İlaç ulusal bir firma olup, Türkiye’nin ilaç sanayinde güçlü olmasının öneminin bilinci ile 2011 yılında kendi üretim tesislerinin kurulumu için girişimlerde bulunmuştur.

      Vem ilaç’ın, 2013 yılından beri, Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesinde, 21 bin metrekare açık arazi üzerinde, 8 bin metrekare kapalı alanda kurulu fabrikasında katı, yarı katı, sıvı, BFS ve enjektabl üretim hatlarının ( ampul, flakon, liyofilize) bulunduğu ana üretim tesisinin yanı sıra yüksek depo, idari ofisler ve sosyal tesisler bulunmaktadır.

      VEM İlaç; hekimlere ve eczacılara, hastalara, devlet kurum ve kuruluşlarına, iş ortaklarına ve çalışanlarına değer verir ve onlarla her zaman işbirliği içinde etik kurallar çerçevesinde hareket eder.

      Hedefleri doğrultusunda birçok uluslararası firma ile de işbirliği yapmakta olan Vem İlaç konusunda uzman, eğitimli ve genç kadrosu ile sürdürülebilir büyüme vizyonundan ayrılmaksızın, Türk İlaç sektörü ve uluslararası ilaç pazarında istikrarlı bir şekilde var olma azmindedir.

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      •          Üniversitelerin Kimya ,Kimya Mühendisi, Biyoloji ve Eczacılık Bölümü öğrencileri,

      •          3. Sınıf veya 4. Sınıf zorunlu Stajı olan,

      •          İlaç Sektöründe kariyer hedefi planlayan,

      •          İyi derecede İngilizce bilen,

      •          İnsan İlişkileri ve İletişimi güçlü,

      •          Sorumluluk bilinci gelişmiş,

      •          Öğrenmeye açık ve özgüveni olan,

      •          Çerkezköy, Kapaklı, Çorlu servis güzergahımızda oturan veya geçici ikamet sağlayabilecek.

       Vem İlaç Çerkezköy Lokasyonunda yer alan Kalite Kontrol , Mikrobiyoloji, Kalite Güvence ve Üretim alanlarında  Kısa veya Uzun Dönem Stajyer (Zorunlu Staj)  olarak istihdam edilecektir.

       


    • Firma Adı:

       World Medicine İlaç

      İlgili birim:

       İnsan Kaynakları

      E-posta:

       ik@worldmedicine.com.tr

      Telefon:

       0212 474 70 50

      Firma hakkında genel bilgi:

      World Medicine Şirketi faaliyetine 1998’de başladı. Bugün merkez ofisi Londra’da olan ve aynı isimle İngiltere, Yunanistan, Bulgaristan, Türkiye ve diğer ülkelerde şirketleri bulunan bir şirketler grubudur. Farmakolojik ürünlerin geliştirilmesi, üretimi ve satışıyla ilgilenir ve bu ürünleri dünya çapında 35’ten fazla ülkeye sunar. Terapötik, nöroloji, endokrinoloji, kardiyoloji, romatoloji, gastroenteroloji, üroloji, göğüs hastalıkları, vb tıbbi alanlarda 350’den fazla farmakolojik ürünü içeren çok çeşitli bir portföye sahiptir. 2011 yılında Türkiye’de faaliyete başlamıştır. Şirketimiz çeşitli terapötik kategorilerde ilaçlar üretmekte ve geliştirmektedir. İdari ofisimiz, Ar&Ge laboratuvarımız ve üretim tesislerimizden biri İstanbul’da bulunmaktadır. Bir diğer üretim tesisimiz Çerkezköy’dedir. 

      Firma staj koşulları hakkında bilgi:

      World Medicine, üniversite, yüksekokul, endüstri meslek lisesi veya teknik lisede öğrenim gören ve staj zorunluluğu olan tüm öğrencilere ilgili departmanlarında (Ar&Ge, Ruhsatlandırma, Kalite Kontrol, Kalite Güvence, Üretim, Satınalma, Planlama, Teknik, Muhasebe) staj yapma olanağı sunmaktadır. Haziran-Eylül ayları arasında max.20 iş günü stajı olan stajyerler kabul edilmektedir. Yemek ve servis hizmeti bulunmaktadır.